Smaczna reklama
admin Możliwość komentowania Smaczna reklama została wyłączona
Idąc na spacer po mieście, praktycznie za każdym zakrętem możesz zobaczyć wiszące ogłoszenia. Jedni przyklejają je na przystankach, drudzy na słupach, a jeszcze inni rozrzucają ulotki reklamowe gdzie popadnie. Do miast, w których najbardziej roi się od różnych reklam, zalicza się Warszawa, Kraków, Katowice, Szczyrk oraz Kielce. W stolicy najchętniej reklamują się sklepy odzieżowe. W Krakowie designerzy i malarze. Katowice i Szczyrk słyną z reklam dotyczących sportu, różnego rodzaju wypożyczalni sprzętu narciarskiego czy rowerów górskich. Dla Kielc natomiast charakterystyczne w reklamach i ulotkach są kulinaria.
Najczęściej można się spotkać z kolorowym świstkiem z napisem „odwiedzając Kielce zjedz dobrą pizzę”. Właściciele restauracji, pubów czy pizzerii nie poprzestają na reklamowaniu się za pomocą banerów informacyjnych, tablic ogłoszeń czy ulotek reklamowych. Ostatnio bardzo często można się spotkać z reklamą internetową. Przeglądając fora internetowe czy portale społecznościowe, można zauważyć wiele haseł promujących dobrą kuchnię. Są to zarówno fast foody, jak i dania meksykańskie, włoskie czy tradycyjna kuchnia polska.
Kielce, jako często odwiedzane miasto, muszą się promować dużą ilością lokali gastronomicznych. Nie może zabraknąć żadnego rodzaju potraw. Dbają o dobrą reklamę, żeby mieć dużą ilość klientów.
Jest jedna pizzeria Fast w Kielcach, która w każdy weekend narzuca wysokie promocje na swoje wypieki. Chcą tym samym zyskać jak największą liczbę ludzi, która zagości w ich pizzerii podczas spędzania weekendu w Katowicach. Jeżeli chodzi o tę pizzerię, największą popularnością cieszy się w niej pizza w Kielcach. Smakosze odwiedzający to miejsce, bardzo często zamawiają właśnie ją.
Wśród miejsc, które korzystają z dobrej reklamy zarówno w sieci, jak i na banerach informacyjnych, są także „Lokalny fast food u Marysi”, „Lodziarnia u Tadzia” oraz „Pizzeria Jonas”. To ostatnie miejsce nieustannie konkuruje z innymi pizzeriami i wciąż wymyśla nowe przepisy, tak by jego menu było najbardziej zachęcające dla potencjalnych klientów.